OPŁATA CZŁONKOWSKA
GRAFIKA DLA PODTRZYMANIA UWAGI

Prosimy o przeczytanie poniższego tekstu. Jednocześnie mamy nadzieję na zrozumienie sytuacji i zarazem dziękujemy większości osób, których ten problem nie dotyczy.

Zwracamy się do Państwa po raz kolejny z ogromną prośbą odnośnie płatności. Z każdym końcem miesiąca prosimy o opłaty członkowskie do których zobligowali się Państwo podpisując deklaracje członkowską oraz regulamin. Regulamin jasno mówi, iż płatności za dany miesiąc powinna być wykonana do 10 dnia każdego miesiąca z góry. Czyli za styczeń do 10 stycznia. Nie mamy żadnego problemu z płatnościami 13 , 15 czy 22 dnia miesiąca. Ale mamy coraz większy problem z tym, iż musimy prosić o płatności po 27 dniu miesiąca, gdzie na nasze prośby, ponaglenia, odzew jest niewielki. Nie zgadzamy się z takim postawieniem sprawy, dlatego wprowadzamy zasadę podnoszącą opłatę członkowską osobom nie reagującym na nasze wiadomości i nie respektujące regulaminu o 30 zł. /dotyczy płatności po 25 dniu danego miesiąca/
Wiemy, iż w każdym miesiącu są osoby, które po prostu zapomną z różnych powodów opłacić składkę. Czasami jest to błąd w banku, czasem jakiś problem z aplikacją, czasem zabieganie i roztargnienie. Rozumiemy to, gdyż widzimy systematyczność opłat takiej osoby w poprzednich miesiącach i nie mamy z tym problemu, by z uśmiechem przypomnieć o opłacie członkowskiej. Zazwyczaj reakcja jest natychmiastowa co potwierdza nasze przypuszczenie, że był to po prostu przypadek i sprawa jest zamknięta. Ale w wielu sytuacjach tego przypadku nie ma. Każdy miesiąc zamykamy z kilkutysięcznym minusem, a gdybyśmy nie przypominali o płatnościach to zapewne sięgnęłoby to kilkunastu tysięcy co daje kilkadziesiąt osób, które nie opłaciły składki.
Tym bardziej sytuacja jest dla nas niezrozumiała, gdyż przelew można wykonać z poziomu aplikacji zapewne w kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund.

Do powyższych decyzji skłaniają nas również sytuację kiedy to dzieci chodzą tygodniami na zajęcia, a później znikają bez pisma o rezygnacji, bez uregulowania opłat członkowskich tłumacząc się później, iż dziecko „było tylko kilka razy”.
Również często otrzymujemy info, że ktoś nie widział ponagleń /które nomen omem wysyłamy kilkukrotnie mailowo oraz smsowo/ Naszym zadaniem jest prowadzenie zajęć, a nie tracenie czasu na przypominaniu o płatnościach. W sklepach nikt nam nie przypomina, iż musimy iść do kasy i zapłacić za zakupy.

Również chcemy wyjaśnić sens opłaty członkowskiej pomniejszonej, czyli kwoty 35 zł. Jest to opłata pomniejszana po konsultacji z nami i informacji o nieobecności dziecka na zajęciach W DANYM MIESIĄCU z różnych przyczyn. My nie sprawdzamy obecności na zajęciach i trudno nam weryfikować w marcu czy ktoś chodził na zajęcia w styczniu. Dlatego też opłata członkowska będzie od teraz pomniejszana wyłącznie w danym miesiącu. Bez braku informacji o nieobecności dziecka w danym miesiącu regulaminowa opłata członkowska będzie utrzymana.

Jeśli chcą zobaczyć Państwo całą galerię zapraszamy na nasze kanały social media